Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 24 februari 2008

proefkonijnen workshop "foto's aan het lijntje"

Zaterdag 15 maart ga ik bij Scraps de workshop "foto's aan het lijntje" geven.
Om ervoor te zorgen dat hierbij alles perfect loopt, heb ik een aantal proefpersonen gevonden die de lijst gemaakt hebben. Dank je wel Carla, Marieke en Nella voor deze gezellige dag.
Het is erg leuk om te zien wat de invloed van papier is bij een scrapwerkstuk.
Hieronder de resultaten. Helaas was het al donker toen we klaar waren. Tussendoor zijn we nl. ook nog even naar een demonstratie van Tim Holtz geweest. Vandaar geen optimale kwaliteit van de foto's. Om vandaag overdag de lijsten nog te fotograferen zat er ook niet in, want Carla, Marieke en Nella wilden maar al te graag de lijsten direct mee naar huis nemen.
Deze lijst heeft Marieke gemaakt.


Deze lijst heeft Carla gemaakt:


Deze lijst is door Nella gemaakt: