Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 18 juli 2008

Leuke site.

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier een tip geplaatst heb. Soms heb je van die periodes dat je voor je gevoel opgeslokt wordt door de tijd en er gewoon niet aan toe komt om eens lekker te scrappen, of op internet naar ideetjes te zoeken.
Zojuist kwam ik een site tegen boordevol met tips, quotes en meer leuke/handige ideetjes.
Als voorwoord staat op de site:

Welcome to ScrapFriends, the information resource for scrapbookers and paper crafters. Whether you are a beginning or advanced scrapbooker, we welcome you to join in all aspects of the ScrapFriends community. Our purpose is to encourage one another in scrapbooking growth - layout, technique, product education, page numbers, organization, and more. Come in and make yourself at home.

Ik hoop dat jullie wat aan deze link van scrapfriends hebben.

Geen opmerkingen: