Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 5 februari 2009

Chantal van de Kant heeft me getagged.

Dit is het verhaal:
Regels : Je gaat naar de afbeeldingen op je computer en opent het 5de mapje en hieruit neem je de 5de foto en zet deze op je blog. Tot slot vertel je er een verhaal bij. Je moet daarna 5 personen taggen.

Als ik naar de 5e foto in mijn 5e mapje ga kom ik uit bij deze foto:


Mijn 5e mapje is een fotomapje met daarin ingescande foto's van vroeger.
Helaas heb ik maar heel weinig foto's uit de tijd dat ik jong was. De originele foto zit al in mijn eigen foto-album. Een album recht-toe-recht-aan. Niets scrapperigs, beetje saai album dus.
Omdat ik het leuk vond om deze foto's nog eens op een mooie manier te scrappen, heb ik ze ingescand en nogmaals laten afdrukken.
Nu siert deze foto mijn lijst die ik gemaakt heb voor de workshop "foto's aan het lijntje"
Waar en wanneer deze foto genomen is, geen idee. Helaas kan ik het niet meer navragen. Wat ik wel weet is dat deze foto lang geleden gemaakt is. Mijn moeder vertelde me altijd dat ik erg klein was voor m'n leeftijd en daardoor erg wijs bij andere mensen overkwam. Hierdoor kreeg ik altijd veel van anderen gedaan. Zo mocht ik eens in een speelgoedwinkel al zittende op de arm van een medewerkster alle poppen vasthouden. Een ander meisje dat dit ook wilde werd weg gestuurd.

Leuke tag Chantal.
De 5 mensen waarvan ik wel eens wil weten wat de 5e foto in mapje 5 zit zijn:
Karin
Frences
Wendy
Sabine
Peter

3 opmerkingen:

Chantal van de Kant zei

jaaaa, hij is leuk. Ik heb je volgens mij nog nooit met een jurkje gezien haha.

Unknown zei

Geweldige foto Hanny. Ik ga eens kijken welke foto in mijn mapje staat. Leuk hoor.

Groetjes Wendy

Karin zei

Leuk zo'n foto uit de oude doos. Ik ben nog door 2 andere mensen ook getagged voor het plaatsen van een foto, maar bij die 2 gaat het om de 6e foto uit de 6e map, dus ik denk dat ik die doe. Ben benieuwd bij welke foto ik dan uitkom. Mocht het niets zijn, dan probeer ik de 5e van de 5e. Slim hè?!