Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 8 februari 2009

Speciaal voor jou Ankie.

En voor iedereen die dit ook leuk vindt :-)

Gisteren waren we bij de zwager en zus van Bas op bezoek.
Daar zat ik naast Ankie die sinds een tijd ook aan het scrappen is.
We hebben heerlijk met elkaar over onze hobby kunnen praten en hadden het ook even over het volgen van blogs.
Ankie volgt geen Franse blogs omdat ze deze taal niet machtig is.
Ik spreek ook vrijwel geen woord Frans (en al helemaal geen Noors/Zweeds of welke taal het dan ook is), maar plaatjes kijken dat kan ik wel!
Daarom Ankie (en alle anderen die hier meelezen) hier een aantal blogs vol inspiratie, om mooie plaatjes te kunnen kijken:

Carin Lindhol

Carine

Karine

Patmiaou

Mc scrap

Sophinette

Flolie

Frederique

Iggydodie

Kirsten

Bibbi's Dillerier

Suc6 Ankie met alles toevoegen aan je feeds.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Hanny, Wat leuk dat je speciaal voor mij iets op je blog zet! Ik heb alle blogs meteen bekeken en ze zijn i.d.d. heel mooi!Ik zal er een paar aan m'n favoriten toevoegen. Bedankt! Gr Ankie