Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 7 februari 2010

Een Secret Scraplift.

Op het scrapbookforum organiseer ik regelmatig een Secret Scraplift.
Dan zoek ik op internet een leuke/mooie/originele LO.
Deze LO maak ik na en vervolgens stuur ik mijn LO door naar diverse mensen.
Zij liften mijn LO weer, sturen de door hun gemaakte LO weer door naar een volgend persoon in de groep enz. Eigenlijk is het net zo iets als dat spelletje van vroeger: een zin doorfluisteren.

De LO die ik deze keer gekozen heb komt van Kinsey girl.
Haar blog is hier te vinden:

Kinsey girl

Deze LO heb ik gekozen omdat de indeling me erg aan sprak, heel simpel gewoon een aantal losse banen.
Door de foto's er tussen te verwerken krijg je een leuk effect.
De teksten overdwars vond ik ook origineel. En de rondjes bovenaan maken het voor mij af.
Dit is de LO van Kinsey girl.



En dit is wat ik ervan gemaakt heb en door gestuurd heb:




Dit is het resultaat van een van de groepen:

Jiska B ontving mijn LO en ging er mee aan de gang. Dit is haar resultaat:



Karin heeft de LO van Jiska gelift. Dit is haar resultaat:




De volgende LO werd door Frences gemaakt. Het is erg leuk te zien wat papierkeuze met deze lift doet.



Judith 1974 was de laatste in de groep en maakte de volgende LO:

Geen opmerkingen: