Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 23 februari 2011

Een fantastisch scrapweekend.

Afgelopen weekend heb ik een heerlijk scrapweekend gehad. Dit weekend werd georganiseerd door Pien's atelier.

Van Regina kregen we een zelf gemaakt cadeautje.


Tijdens dit weekend werden 3 ontzettend leuke workshops aangeboden.

Op vrijdagavond heb ik een mini-album gemaakt.
Hiervoor heb ik een groot aantal pasfoto's van mezelf gebruikt die in de loop der jaren gemaakt zijn. Op iedere bladzijde heb ik aan de voor- en achterkant een pasfoto verwerkt. Je beseft dan weer eens dat je in 20 jaar tijd wel erg veel verandert.




Op zaterdag hebben we een groter project gemaakt.
Dit was een mini-album waarvan de basis helemaal gemaakt is van wit papier dat we zelf gestempeld en gedistressed hebben in de kleuren die we mooi vonden.
Omdat ik hiervoor nog wat kleine foto's moet laten afdrukken is het album nog niet af. Dit zul je zeker binnenkort hier langs zien komen, wnt ik vind het een helemaal te gek album geworden.

Zondag werd er een workshop aangeboden waarbij een borduurring gebruikt werd. Zeer origineel.
Omdat ik enthousiast met mijn zaterdagproject verder gegaan ben kan ik dit ook niet laten zien.

Ik hoop echt dat Regina volgend jaar weer een dergelijk weekend gaat organiseren, want dit is voor herhaling vatbaar!

2 opmerkingen:

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Hoi Meis,

Op mijn blog heb ik, komende zondag, een kleine verassing voor je. Ik weet niet of je er van houdt... maar ik geef het je omdat ik jouw creativiteit zo ongelofelijk bewonder!
Veel plezier ermee!
Lieve groetjes
Marion

Ellen zei

Leuk mini album, ben benieuwd naar het andere.
Groetjes Ellen