Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 1 juni 2012

Ouder worden is helemaal niet erg.....

....als dat betekent dat je je leeftijd in aantal cadeautjes krijgt.
Om alles te mogen openen moest er eerst peperkoek gehapt worden.
Bas is uren bezig geweest om alles in te pakken en op te hangen.
Maar ik heb me sinds ik volwassen ben nog niet zo jarig gevoeld.

Op naar de 49....

5 opmerkingen:

Chantal zei

super tof! En nog gefeliciteerd!

Margreet zei

Gefeliciteerd Hanny. Wat lief van Bas om er zoveel werk op te doen en alles te versieren!

Inge zei

Nog gefeliciteerd Hanny, en wat een super leuk en lief kado!!

Esther zei

Gefeliciteerd en wat onzettend gezellig al die cadeautjes. jammer dat ik nog maar 25 wordt...

monART zei

Oh wat leuk van je Bas, wat een werk. Je voelde je wel erg speciaal zo :) Gefeliciteerd nog!