Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 4 oktober 2013

Een koude fotoshoot.

Voor mensen die altijd foto's ontwijken is het toch wel een hele uitdaging om een fotoshoot te laten maken.
Op het scrapbookforum waar ik aktief ben, bood Ilona de Graaff zo maar een fotoshoot aan.
In eerste instantie dacht ik hierbij niet aan ons maar aan iemand anders die ik deze fotoshoot erg gunde. Toen die personen geen interesse hadden, mochten wij de fotoshoot van Ilona hebben!
Bas zag dit niet zo zitten, maar toen hij aan mijn enthousiasme zag dat ik het wel heeeeeeel erg leuk zou vinden om mooie foto's van ons samen te hebben ging hij overstag.
Nu hebben wij niet zo maar een fotoshoot gedaan, maar een beloved fotoshoot bij Florence Bavinck.
Bij een beloved fotoshoot wil Florence de emotie tussen mensen op de foto krijgen. Hiervoor hebben we vooraf een vragenlijst over ons persoonlijke leven ingevuld. Tijdens de fotosessie kwamen deze vragen terug en Florence maar foto's maken.
Op de eerste koude dag van 2012 reisden wij naar Amstelveen voor een fotoshoot in de buitenlucht.
Wij vonden dit een erg leuke en gezellige ervaring en zijn enorm blij met de mooie foto's die Florence van ons gemaakt heeft.
En als echte scrapster moet je die foto's natuurlijk gaan scrappen.
Tijdens een online crop op het forum heb ik deze foto gebruikt. Er zullen nu ongetwijfeld nog meer foto's van ons gescrapt gaan worden...

1 opmerking:

Elise zei

Jee wat een leuk idee !
Ikzelf maak van alles en iedereen foto´s maar zelf hoef ik er niet zo nodig op dus sta eigenlijk nooit op foto´s :(
Kleinkinderen moeten later denken dat ze geen oma hadden .. dus misschien ook maar eens aan denken !
Elise