Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 13 augustus 2014

De start van een mini album.

Deze foto's liggen er al een tijdje en nu ben ik begonnen om er een album mee te maken.
Het album ga ik maken in een receptenmap van de Action.
In deze map zaten pockets/tabbladen en plastic hoesjes. Deze wil ik terug laten komen in het album.
Daarnaast heb ik er allerlei pagina's bij gemaakt.
Van de week heb ik heerlijk buiten zitten scrappen en deze pagina's zijn nu af.











We zaten toen een lang weekend in Hellevoetssluis.
Dat komt op de voorkant te staan. De voorkant moet ik nog maken.
Helaas was het de vrijdag dat we in Brielle waren niet zo'n goed weer. Maar omdat dit de foto is zoals wij het zagen wil ik hem niet ineens bewerken zodat het er allemaal een beetje beter uitziet.

Geen opmerkingen: