Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 29 november 2014

Mijn Tafel

Sins een paar maanden is er in Ede een nieuwe winkel, Mijn Tafel.
Hier kan iedereen een stelling huren en spullen verkopen.
Dit kunnen spullen zijn die je zelf niet meer wilt hebben, maar kunnen ook spullen zijn die je zelf gemaakt hebt.
Nu staan hier op zolder nogal wat kratten met zelf gemaakte spullen. Daarom heb ik gisteren wat van die spullen naar Mijn Tafel gebracht en er een stelling mee gevuld.
Nu maar hopen dat ik hiermee andere mensen blij kan maken omdat ze een leuk, origineel en niet te duur cadeautje kunnen kopen.
En ik krijg dan weer een beetje meer ruimte op onze zolder.
Zijn we allebei weer tevreden :-)
Zo ziet mijn stelling eruit;

Geen opmerkingen: