Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 29 december 2014

Mijn project Life album.

Er zijn weer wat pagina's af.

Week 16:



Week 17 en het begin van week 18 omdat ik van week 17 te weinig foto's had en voor week 18 te veel foto's had:



Het vervolg van week 18:



En week 19 is ook af.
Momenteel ben ik door mijn voorraad afgedrukte foto's heen, dus ik ga er maar weer eens wat uizoeken en foto's laten afdrukken.



En wat is het toch leuk om niet alleen maar gekochte kaartjes te gebruiken, maar om hieraan je eigen draai te kunnen geven.
Okay, dan is Project Life scrappen geen snelle manier meer van scrappen, maar wordt het alleen nog maar een leukere manier van scrappen vind ik.











Geen opmerkingen: