Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 7 februari 2015

Week 26 en week 27.

Deze keer had ik zin om mijn stempels te gebruiken bij het maken van de Project Life kaartjes.

Dit is de pagina van week 26:



De foto linksonder vind ik eigenlijk iets te donker voor deze pagina, maar ik had deze foto af laten drukken en vond hem te leuk om niet te gebruiken.
Een volgende keer zal ik, denk ik, als het weer zo'n donkere foto is, deze in een kleiner formaat af laten drukken en dan gebruiken.

En zo ziet de pagina van week 27 er uit:



Het weekkaarjte van week 27 is een toevalstreffer.
Voor week 28 had ik de kaartjes al in de pockets gestoken en dit is de achterkant van het kaartje dat zichtbaar werd bij week 27.
Ik vond het leuk dat de cijfers die op dit kaartje staan, overeenkwamen met de data van week 27.
Daarom besloot ik dit kaartje ook voor week 27 te gebruiken en ben er op gaan stempelen en heb er met rub-ons teksten op gemaakt.



Geen opmerkingen: