Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 10 oktober 2015

De kerstkaart voor dit jaar.

Familie, vrienden en collega's. Stop nu met lezen als je verrast wilt worden door onze kerstkaart dit jaar.

Ben je nieuwsgierig en wil je niet tot december wachten, lees dan gewoon verder.

Op de Cards en Scrap Challengeblog zag ik de uitdaging om je gemaakte kerstkaart in te sturen.
Nu heb ik altijd de gewoonte om in de zomervakantie al mijn kerstkaarten te maken.
En dat heb ik dit jaar dus ook gedaan.
Toen een collega me vroeg of ik ook kerstkaarten voor de verkoop had, heb ik ja gezegd.
Vervolgens heb ik mijn voorraad voor de kerstmarkt tevoorschijn gehaald. Maar omdat mijn collega best veel kerstkaarten wilde hebben heb ik ook de kaarten verkocht die ik deze zomervakantie gemaakt had om zelf te versturen.
De maanden november en december zijn altijd druk op mijn werk. Om dan ook nog eens veel kerstkaarten te moeten maken zie ik niet zittten. Daarom ben ik weer opnieuw aan de gang gegaan om een voorraad nieuwe kaarten te maken.
Eigenlijk vind ik deze kaart nog mooier dan de kaarten die ik in de vakantie maakte.
Basis voor deze kaart was een stempel van Carabelle Studio.
Deze afdruk heb ik met gouden stempelinkt gezet en daarna met gouden embossingpoeder verhit.
Inmiddels zijn de kaarten al weer een week of 3 klaar, maar nog steeds kom ik iedere keer weer ergens een gouden glittertje tegen......
Washitape en de cijfers 2016 maakten mijn kaart af.

Dit is de kaart die ik gemaakt heb en waarmee ik mee wil doen aan de challenge van Cards en Scrap.

Dus familie, vrienden en collega's.......



En hier een foto waarop de goudglitter embossingpoeder goed te zien is.



Nu moet ik alleen nog snel aan de gang gaan om mijn voorraad kerstkaarten voor de kerstmarkt te gaan maken.....

1 opmerking:

carla zei

Mooi gemaakt.

Groetjes,
Carla