Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 11 oktober 2015

Het album is nog niet af....

Gisteren was ik op zoek naar een bepaalde foto en ontdekte dat ik het vakantie-album van 2008 van een vakantie in Dresden nog niet af heb. Er zaten nog een aantal foto's in een mapje in het album geschoven. Tijd dus om hier wat foto's van te scrappen.
In het hele album heb ik dezelfde achtergrondvellen gebruikt. Gelukkig had ik er daar nog een paar van.
Binnenkort heb ik een scrapweekend waarbij we een scraplift gaan maken. Ik denk dat ik daar de laatste foto's maar voor ga gebruiken.
Met de eerste LO wil ik meedoen met de scrapuitdaging van het Cards en Scrap challengeblog.
Het thema van deze uitdaging is creatieve lettering.
Ik vind het altijd erg leuk om voor mijn journaling op verschillende manieren letters/teksten te gebruiken.
Op de 1e LO heb ik strookjes tekst uit een scrapvel geknipt, letterstempels gebruikt, mijn (letter)stansen gebruikt, letterstickers, een sticker van een spreekballon, een hoek met tekst van een scrapvel, een transparante tekststicker en rub ons gebruikt.

Dit is de LO waarmee ik aan de uitdaging creatieve lettering van het Cards en Scrap challengeblog wil doen.



En dit is de LO van de pagina die er naast komt in mijn album.

3 opmerkingen:

Johanna zei

Prachtige pagina's voor in je album! Ik ben dol op al die laagjes papier!

Thamar, zei

Ik ben het ook helemaal met johanna eens . Super leuke layout heb je gemaakt. En top dat je meedoet met cards and scrap

Ellen zei

Super mooie layout! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
Groetjes Ellen