Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 5 mei 2016

Workshop design je eigen lijn.

Wil je graag je eigen lijn met PL kaarten maken en heb je daar hulp bij nodig?
Op zaterdag 4 juni geef ik bij de Craftorij in Ede de workshop: Design je eigen lijn!

Deze dag ga je zelf PL kaarten maken en hierbij worden dan ook bijpasssende embellishments gemaakt.
Bovendien ga je ook nog eens naar huis met een voldoende voorraad om nog veel meer PL kaarten in deze lijn te kunnen maken.
De PL kaarten worden geheel in de stijl gemaakt zoals ik al een tijd lang mijn PL kaarten maak en zoals je hier op mijn blog al vaker hebt kunnen zien.

Voor meer informatie, verwijs ik jullie naar de link van de Craftorij waar de workshop te vinden is.
Ik zou het leuk vinden om mijn bloglezers een keer real life te ontmoeten, dus wie weet zie ik je 4 juni :-)

Geen opmerkingen: