Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 26 februari 2017

Design je eigen lijn 2.

Omdat de eerste workshop Design je eigen lijn 2 al snel vol zat, geef ik op 11 maart nogmaals  deze workshop bij ArtChicks Studio in Barneveld.
Bij Design je eigen lijn 2 ga je aan de gang met distress inkt en acrylverf met hier en daar een luchtig (gouden) accentje.
Nadat je je eigen Project Life kaartjes een kleur gegeven hebt ga je onder mijn begeleiding aan de gang met het "aankleden" van de kaartjes. Ik laat je mijn tips en trucs zien zodat je in de toekomst je eigen unieke PL kaartjes kunt maken. PL kaartjes waar je blij van wordt.
Bij het aankleden van de kaartjes worden stempels, stansjes, zelf gemaakte embellishments e.d. gebruikt.
Aan het einde van de dag ga je naar huis met een gevulde pocket page pagina en heb je nog voldoende materiaal om thuis ook nog door te gaan.

Omdat ook kaartenmakers graag deze workshop volgen, is het deze dag ook mogelijk om kaarten te gaan maken ipv PL kaarten.
Heb je deel 1 niet gevolgd dan is dat geen probleem, je kunt gewoon meedoen aan deze workshop.




 

Geen opmerkingen: