Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 30 juni 2017

Ik ga weer een workshop geven.

Op vrijdag 15 september mag ik bij Noor & Zo een workshop mixed media gaan geven.
Het programma voor die dag is:

Workhop 1 - door Joyce & Brenda
Mixed Media in combinatie met PanPastel

Workshop 2 - door Monique & Janet
Mixed Media kaart, bloemenstempel maskeren en inkleuren en achtergrond maken met inkt, mask stencils en stempels

Workshop 3 - door Raffaela & Lia
Mixed Media canvas in combinatie met Color Burst

Workshop 4 - door Hanny & Corry
Mixed Media met veel kleur a la Hanny

Iedere workshop duurt ongeveer anderhalf uur.
De kosten voor die dag: 22,50 euro. Dit is voor 4 workshops inclusief materiaal en 2 x koffie / thee en lunch.
Ik heb er zin in om een keer zo'n dag van Noor & Zo mee te maken.

Geen opmerkingen: