Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 18 september 2017

Een aantal creaties.

Afgelopen weken heb ik meerdere creaties gemaakt. Misschien ben je deze al tegen gekomen op het blog van Noor! Design en op het blog van Dutch Doobadoo.
Mocht dit niet zo zijn, dan zie je ze nu hier :-)

Ik kwam een pasfoto van mijn moeder tegen en vond deze foto te mooi om zo maar weer terug te stoppen in het pasfotomapje.





Met scrappapier heb ik een kaart gemaakt.



Ik heb een kaart gemaakt met gesso, een mask en distress inkt:



Net voor de vakantie heb ik een kaart op mijn deur van de klas gehangen om iedereen een fijne vakantie te wensen.
Het achtergrondpapier was een reststukje papier waarop ik mijn brayer schoon gerold heb.



Op een workshop van Karin v.d. Broek bij de Art Chicks maakte ik dit 2 luik.







Met versamark, embossingpoeder en brusho maakte ik deze kaart:



Geen opmerkingen: