Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 17 september 2017

Kleurrijke workshop.

Zaterdag 28 oktober geef ik op verzoek een workshop bij Noor & Zo in Waspik.
Je gaat deze dag wit aquarelpapier een vrolijk kleurtje geven.
Hiervoor gebruik je Amsterdam acrylverf, gesso en een mask van Dutch Doobadoo.
Met dit papier beplak je de kaft van een notitieboek.
Dit onderdeel heb ik ook gegeven op de Grote Mixed Mediadag van Noor.
Maar de 28e oktober gaan we met dit papier nog veel meer doen.
We gebruiken de 28e oktober ook andere masks, stansen en stempels om tags en een aantal (PL) kaarten te maken.
Je kunt je voor deze dag opgeven bij Noor & Zo.


Geen opmerkingen: