Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 23 januari 2018

December Daily.

De decembermaand is een maand met veel leuke, sfeervolle feestdagen.
Om een goede herinnering aan deze maand te hebben, heb ik een december daily gemaakt.
In mijn december daily heb ik een verslag gemaakt van wat ik allemaal deze maand gedaan heb.
Ik heb niet alle dagen foto's gemaakt, maar wel bij iedere dag wat getypt.
Voor dit album heb ik de papier collectie "December to remember" van Noor! Scr@p gebruikt.
Ook heb ik mijn restenbak met papier gebruikt als achtergrond van pagina's.

De voorkant van mijn album heb ik gemaakt met de gelli plate en een mask van Dutch Doobadoo.
Omdat de witte achtergrond van het PL kaartje zo opviel,
heb ik dit kaartje bewerkt met een mask en distress inkt.









Ik heb niet van alle dagen foto's gemaakt.
Maar door de journaling op deze manier te verwerken, is dit toch geen kale pagina geworden.
De tekst op dit journalingskaartje was niet toepasselijk voor deze dag.
Omdat ik het kaartje graag gebruiken wilde, heb ik een cirkel over de tekst heen geplakt.




 

 
 
 










 
Dit waren enkele pagina's uit mijn december daily.
Ik vind het nu al leuk om mijn album van deze laatste maand van het jaar door te bladeren.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te kijken.
Groeten Hanny.

2 opmerkingen:

Ela zei

Wat leuk gedaan Hanny! Inderdaad leuk om lekker door heen te bladeren, goed idee! Groetjes Ela

Linda zei

Wauw wat leuk!Heel gevarieerd en leuk om ze lekker vierkant te houden die pagina's! Daar kun je vast meer op kwijt dat in die insteekhoezen met kleine en grote maatjes.
Ik snap dat het heerlijk is om er doorheen te bladeren.
2 jaar terug wilde ik er ook 1 maken maar ben er nog niet aan begonnen. Elk jaar denk ik ja.. kom op... en zeker als ik jouw versie zie, dan denk ik, had ik nou ook maar... ;)
Wie weet het komende jaar haha.

Groetjes, Linda