Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 11 februari 2018

Sinterklaas PL kaarten maken.


Aangezien de meeste scrappers foto's wegwerken met enige achterstand,
heb je wellicht nog wat aan dit bericht.
Met de Paper Art A5 Sinterklaas (artikelnummer: 472.950.005) van Dutch Doobadoo is het een kleine moeite om leuke Project Life kaarten te maken.





Voor de kleine PL kaartjes heb ik eerst een achtergrond gemaakt met spray inkt
die ik als waterverf gebruikt heb.
Het grote PL kaartje heb ik gemaakt met de stipjes mask van DDBD  (artikelnummer 470.715.119) van december in combinatie met spray inkt welke ik met een sponsje aangebracht heb.


De randen van de kaartjes hebben een kleur gekregen met distress inkt en een blending tool.
Later heb ik op een klein PL kaartje nog wat stiksels met de naaimachine gemaakt.
De draadjes heb ik nonchalant laten hangen.



Met de lijmpen van DDBD is het geen probleem om de paper art vast te plakken.
Ik druk het gelijmde paper art altijd met een stukje keukenrol aan.
Mocht er toch nog wat lijm onder de paper art uitkomen bij het opplakken, dan haal je het op deze manier direct weg en zie je hier later niets meer van.

 

1 opmerking:

SylS creaties zei

Mooie kaartjes, die kleuren zijn ook prachtig!
groetjes,
Syl