Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 21 februari 2016

Nog een leuk filmpje: stempelen met distress inkt.

Op de blog van Nadia staan heel veel instructiefilmpjes die de moeite waard zijn om te bekijken.

Op You tube zijn deze filmpjes ook te vinden:

Deel 1: stempelen met een plastic zakje en distress inkt.

Deel 2: stempelen met distress inkt, mask en gesso en spray.

Deel 3: stempelen met distress stain en neocolor II krijt.

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van het 1e filmpje.

4 opmerkingen:

marja kenter zei

Wat mooi en wat een leuk filmpje. Bedankt voor het delen.
Groetjes Marja

Unknown zei

Ik heb het geprobeerd, op 200 gr laserpapier. Kreeg rare bobbeltjes(blaasjes)in het papier. Ben maar gestopt, volgende dag waren de blaasjes verdwenen. Had jij dit ook?

Scrap-joy zei

Hoi Jessica
Voor deze kaart heb ik aquarelpapier gebruikt. Als het laserpapier te nat wordt, krijg ik altijd een soort kleine bruine vlekjes. Tussen de lagen door heb ik mijn papier met de heattool "droog" gemaakt.

Unknown zei

Bedankt voor je reactie.
Tussendoor ook gedroogd met heattool, dacht dat je dit met laserpaper had gemaakt. Opzoek naar glad aquarelpapier. Veel papier heeft een werkje.