Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 5 maart 2017

Heerlijk creatief geweest.

Afgelopen week had ik vakantie en moest Bas werken. We zijn samen een dagje naar Dordrecht geweest en hebben daar het museum en de stad bezocht. Voor de rest van de week heb ik mezelf moeten vermaken. En dat is helemaal geen probleem natuurlijk als je zo'n heerlijke hobby hebt waarbij je creatief bezig kunt zijn. Vele uren heb ik op mijn hobbykamer doorgebracht. Een aantal dingen kan ik jullie nog niet laten zien omdat deze eerst elders geplaatst gaan worden, maar een aantal dingen ook wel.
Ik heb wat voorbeelden gemaakt met achtergrondjes die ik nog had liggen voor de workshop van a.s. zaterdag bij ArtChicks in Barneveld.


 
 

En ik heb met masks van Dutch Doobadoo, stempels, distress inkt, distress stains, glimmermist, embossingpoeder, bounding powder, fab foil, een klein beetje verf en mijn bakje met frutsels een kaart gemaakt.
 


En dan heb ik nog veel meer gemaakt, maar dat laat ik later zien.
 

Geen opmerkingen: