Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 13 augustus 2017

Een stukje vakantie-album.

Van iedere vakantie maak ik eigenlijk wel een gescrapt (mini)album, of verwerk de foto's in Project Life vorm.
Nu loop ik wat achter met het wegscrappen van mijn foto's. Of gaan we te vaak op vakantie???
Maar van onze meivakantie naar het Gardameer vorig jaar heb ik weer een paar pagina's af van het mini album.
Misschien komen de foto's je bekend voor. Dat kan. Dan ben je een tijdje geleden op het Dutch Doobadoo blog geweest:


In mijn mini albums maak ik graag pagina's die niet allemaal een gelijke grootte hebben. Ook maak ik graag flapjes en flopjes in mijn mini albums.
De Dutch Doobadoo masks zijn prima geschikt om hiervoor te gebruiken.
Het album wordt er in mijn ogen wat "speelser" door.
Momenteel ben ik een mini album aan het maken met foto's van onze vakantie aan het Gardameer.
De pagina's waarbij ik de Dutch Doobadoo masks gebruikt heb, wil ik in dit bericht laten zien.







Voor deze pagina heb ik de Dutch Card Art A4 Window 3 mask gebruikt. Dit is al een oudere mask.
Artikelnummer: 470.713.317







 


Deze pagina heb ik gemaakt met de Dutch Shape Art A5 uit de nieuwe collectie van juni 2017.
Artikelnummer: 470.713.146














Dit leuke envelopje heb ik gemaakt met de Dutch Envelope Art A4 uit de nieuwe
collectie van juni 2017.
Artikelnummer: 470.713.039





Geen opmerkingen: